به گزارش مشرق، کانال تلگرامی شید تیوی طی گزارشی نوشت:
تأکید کارشناسان بیبیسی بر حق حاکمیت ایران در تنگه هرمز؛ «از فواز جرجیس، استاد مطالعات خاورمیانه تا تحلیلگران سیاسی و نظامی»
تنگه هرمز برای ایران، فقط یک معبر تجاری دریایی نیست بلکه جنبه امنیتی و بازدارندگی و نظامی دارد. مدیریت و کنترل تنگه هرمز مهمترین و بزرگترین کارت دیپلماتیک ایران است.
*بازنشر مطالب شبکههای اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکهها منتشر میشود.





۱۰:۳۶ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۶